Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er bare helt nede imagen..der jordmor måler fra (symfyse)...akkurat som mensensmerter,magen blir heller ikke hard da..hva er det??Noen som har det likens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg de igjen...varer ikke lenge...2 3 min.Ingen som vet?

Skrevet

Jeg kan ikke svare sikkert på hva det er, men tror jeg kjenner noe av det samme. Jeg tror for min del at det er hodet som holder på å feste seg. Var hos jordmor i går, og ho sa det har begynt å feste seg. Har hatt masse sterke kynnere ved aktivitet i flere måneder. Dette er annerledes. Vekten av barnet gjør at det presses nedover i bekkenet når vi står og går nå. Jeg tror det er det vi kjenner. Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 36.

Skrevet

Høres ut som om du har rier... Ville ringt føden! Lykke til!

Skrevet

Heisann

Jeg tror nok ikke at det er rier du har. Jeg er i uke 34 og har begynt å kjenne disse jeg også. Kjennes akkurat ut som menssmerter. Jeg har hørt at dette er en del av modningsprosessen og at hodet til babyen er på vei til å feste seg. Noen ganger er det litt vondere enn andre ganger, men det varer aldri noe lenge av gangen.

tror nok vi bare kan slappe av. :)

Skrevet

Tror kanskje det er hodet som fester seg jeg.. ;)

Husker jeg hadde samme typee opplevelser. Men hvis de er vonde kan du jo bare ringe føden og høre =) Du er jo tross alt fødeklar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...