*RutIetutt* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jippi - skal opp på Reflex å hente den nå) Blir godt å få den i hus nå som det nærmer seg tre uker til termin:o) Da blir det rosa Bugaboo i gangen her:o)
Noah A*3 daga over* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 tenk vis det blir gutt da?at de har sett feil på ul??
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Næmmen, det var da en negetiv setning..."tenk hvis det blir gutt da" SO? Da får lillegutt rosa vogn... GRATTIS masse med ny vogn Rutletutt.Husker du drev å hadde bestillt den nemlig Jeg husker godt følelsen av å få vogna i hus her også, det er så koslig
Noah A*3 daga over* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 å så hårsåre vi er da...hehe...var ikkje meint negativt i det hele tatt... bare tenker på meg selv...typen ville ha rosa trekk i bag/kalesja,men i sa nei for jm/ul kan ta feil...og var på ul i 35+36...der så vi ganske tydelig at det var gutt...hehe...så i sa te typen at no ska du være glad vi valgte rosa trekk++ i vogna :-)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 ååå vi har hatt vognen en stund vi da og jeg har vel snart slitt den ut tro jeg. må inn på barne rommet og teste den ut litt hver dag.. er så koselig!!! gratulerer med vogna:):)
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Har sett jente tydelig (kjønnslepper og alt) på 3 ul`er (den ordinære i uke 18 + i uke 28 og 29)....hvor skulle tissefanten ha gjemt seg tre ganger...? Uansett er det bare trekket som er rosa, så skulle det bli en gutt er det bare å bytte trekk:o) Basen er mørkegrå...
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 Kan vel sammenligne det med at dere nå er sikker på at det er en gutt inni magen, Noah Alexander*fødeklar*....;o) Hvis dere så jente på første ul og gutt på andre, og dere så tydelig det var en gutt....så var det like tydelig for vår del at det er en jente inni der siden vi har vært på 3 ul`er og sett det tydelig...;o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå