Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er jeg omsider i min 29ende uke,deilig å være fredig med 2 tri :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen hit =O)

Tiden flyr etter man kommer på 3 trimester =O)

Skrevet

Velkommen hit...

 

Selv håper jeg å komme meg vekk herifra fortest mulig *tihi*

Skrevet

hehe,nei her kan jeg være i "evig" tid!! eller.. den er så spennende denne siste tiden,men plutselig er den over liksom. gleder meg jo vanvittig til litjmora kommer,men dette er mitt siste sv,å jeg vet av erfaring at savnet etter magen og sparkene kommer sigende igjen,hehe.. så jeg nyyyyyter denne siste tiden ja:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...