Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 da er jeg omsider i min 29ende uke,deilig å være fredig med 2 tri )
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 velkommen hit =O) Tiden flyr etter man kommer på 3 trimester =O)
Jeenie Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Velkommen hit... Selv håper jeg å komme meg vekk herifra fortest mulig *tihi*
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hehe,nei her kan jeg være i "evig" tid!! eller.. den er så spennende denne siste tiden,men plutselig er den over liksom. gleder meg jo vanvittig til litjmora kommer,men dette er mitt siste sv,å jeg vet av erfaring at savnet etter magen og sparkene kommer sigende igjen,hehe.. så jeg nyyyyyter denne siste tiden ja:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå