Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag brev om melding om vedtak ang permisjon. Siden jeg födte 4 uker för tiden så faller naturlig nok noe av permisjonen min vekk, men jeg var sykemeldt på det tidspunktet da jeg födte, kan de allikevel trekke vekk de ukene? Og så skal jeg jo ha "ferie" dette året, noe som jeg da tenkte ville forlenge permisjonen 5 uker. Men det er ikke skjedd. Noen som vet noe. De har jo så klabert bare telefontid mellom 9-11, hurra, det var i kommunen man burde ha jobbet, for da kan jeg jobbe minst mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferien din kommer i tillegg ja, men NAV må ha beskjed om når den skal avvikles. Jeg har ferie nå, ringte NAV om det, og fikk ny maksdato 4 uker senere enn den opprinnelige.

Skrevet

Sykmelding vet jeg ikke noe om. men ang ferie: Jeg tar ut tre uker av ferien min mens jeg har permisjon. Da stopper de persmisjonen før ferien, så tre uker ferie, så starter permisjonen igjen. Altså blir tiden borte fra jobben tre uker lengre, men permisjonen i seg selv blir ikke noe lengre. Jeg tar på en måte ferie fra permisjonen.

Jobber i staten.

Skrevet

De har fått beskjed om ferien min. De står til og med i papirene fra dem, men de har ikke lagt dem til i antall uker på permisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...