mor til 2 gutter Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 jeg har vert i kontakt med noen som leier ut lokale til bryllup ol.. har sett bilder fra det og det ser veldig fint ut..det eneste er at vi må i båt for å komme til det lokale.de som driver det stedet har en liten ferge som de bruker til å frakte folk i.. høres dette rart ut..?? noen andre somm ville ha gjordt det? føler nesten at det er siste utvei..er så vanskelig å finne et fint lokale her som vi bor.. evt---noen som vet om et passende lokale på lille sotra???
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 er det langt med båt da? hørtes jo veldig koselig ut:) men det er vel kanskje litt dumt når de skal hjem,er jo ikke sikkert alle vil hjem til samme tid:(
Gjest Ut på tur Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Vi hadde vårt bryllup på en øy. Gjestene fikk vite når ferga gikk og så måtte de forholde seg til de tidene. De hadde litt forskjellige muligheter i forhold til når de skulle reise hjem. Jeg synes det høres kjekt ut jeg da... mange som har bryllup ett sted er man reiser med buss hjem også Vet ikke om det var deg jeg tipsa om Glesvær Kafé & Catering AS , men det er vel egentlig ikke på lille Sotra???
Bebis08 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Båttur er sjarmerende og koselig, og så lenge folk er forberedt på hjemreisen så går det bra. Bryllup er som regel lange....
mor til 2 gutter Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 stemmer det at det var meg du tipset om glæsvær.. men det er ikke der dette stedet er..dette er på gjeitanger..er jo egentlig ikke på lille sotra det heller.må ta ferge i fra knappskog kai.fergen over tar 8 min.. men tror kankje at vi ikke kommer til å ha festen der allikevell..skal se på et lokale i morgen som er ganske mye nermere der vi bor:) men det hadde jo sikkert vert ganske spesielt og ha festen på en øy,for det er jo slikt som ikke så veldig mange andre gjør...
Gjest Ut på tur Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Vi hadde kjempe suksess med å være på en øy
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Kan vel ta båt fra Sotra til Bjorøy.. dit kan man vel også komme vha tunnellen evt
Hjertefamilien Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Vi skal på båttur, som frakter alle til lokalet. Kan komme dit med bil også, men det skjer en del før vi kommer så langt så alle er bedt med til båtturen. Vi har booket båten til å hente gjestene og oss kl 03.. Syns ideen din er kjempe god jeg! Alle våre gjester gleder seg masse!
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Det høres jo kjempekoselig ut! Ville ikke nølt med det nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå