Gå til innhold

Hvor mange av dere i dette forumet er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange som er her med pcos er gravide, og om dere ble det på egenhånd eller med hjelp av f.eks pergotime.

+hvor mange er gravide med mer enn en ;)

Eg ble gravid etter trippel dose pergotime.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid og ble det etter en enkel kur med pergotime :)

Skrevet

Jeg er gravid etter x antall pergotime kurer og 2 runder med ivf.

Skrevet

Jeg er gravid, etter to doble kurer med pergotime.

Skrevet

Jeg venter nr 2, og har begge gangene blitt gravid med hjelp av Primolut og Pergotime - og på den første kuren hver gang. Er kjempetakknemlig for det.

Skrevet

Jeg har ikke fått noen diagnose jeg da, men pga masse symptomer er jeg 99% sikker på at jeg har PCOS...

Men jeg har blitt gravid 2 ganger uten noe hjelp, første gang var det ikke planlagt en gang og nå på første forsøk(er bare 5 uker på vei da så vet jo ike om det går bra enda!). Så jeg er heldig. For legene har alltid sagt at jeg trolig vil ha vanskelig for å bli gravid...

Skrevet

Er gravid,går på metformin,en i magen,termin i august:) 47dager igjen......:)

Skrevet

Jeg er 11 uker på vei.. Var på ultralyd i uke sju, der det ble konstatert at det bare var èn.. puh.. ;-)

Graviditeten var ikke planlagt, og vi klarte det helt på egen hånd... :-) Men da jeg fikk vite i januar at jeg har PCOS, begynte jeg å tenke litt mer på hva jeg spiser. Jeg prøver å holde meg unna brød, poteter, ris, og pasta. Spiser rugsprø, med masse godt pålegg! :-) Spiser masse egg, og faktisk bacon.. (Klarer forresten ikke tanken på egg nå...men det er pga av den lille inne i magen min.. :-) )

Gratulerer til dere andre her inne som har fått det til, og jeg ønsker dere et friskt og behagelig svangerskap! :-)

Til dere som prøver, og sliter: Masse lykke til!!!!!! :-) Vet det er vanskelig å høre, og ikke minst gjøre; men prøv ikke å tenk alt for mye på å bli gravid! Ikke stress, for det merker kroppen!! :-)

Kjempe klem fra meg og lille nurket!!

Skrevet

Fikk konstatert at jeg er gravid i dag, uten noen annen behandling enn metformin. Håper alt går bra, er jo tidlig ennå.

Skrevet

Jeg ble gravid på første pergokur etter å ha slitt i 1 1/2 år :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...