Gå til innhold

Hvor mange av dere i dette forumet er gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått noen diagnose jeg da, men pga masse symptomer er jeg 99% sikker på at jeg har PCOS...

Men jeg har blitt gravid 2 ganger uten noe hjelp, første gang var det ikke planlagt en gang og nå på første forsøk(er bare 5 uker på vei da så vet jo ike om det går bra enda!). Så jeg er heldig. For legene har alltid sagt at jeg trolig vil ha vanskelig for å bli gravid...

Annonse

Jeg er 11 uker på vei.. Var på ultralyd i uke sju, der det ble konstatert at det bare var èn.. puh.. ;-)

Graviditeten var ikke planlagt, og vi klarte det helt på egen hånd... :-) Men da jeg fikk vite i januar at jeg har PCOS, begynte jeg å tenke litt mer på hva jeg spiser. Jeg prøver å holde meg unna brød, poteter, ris, og pasta. Spiser rugsprø, med masse godt pålegg! :-) Spiser masse egg, og faktisk bacon.. (Klarer forresten ikke tanken på egg nå...men det er pga av den lille inne i magen min.. :-) )

Gratulerer til dere andre her inne som har fått det til, og jeg ønsker dere et friskt og behagelig svangerskap! :-)

Til dere som prøver, og sliter: Masse lykke til!!!!!! :-) Vet det er vanskelig å høre, og ikke minst gjøre; men prøv ikke å tenk alt for mye på å bli gravid! Ikke stress, for det merker kroppen!! :-)

Kjempe klem fra meg og lille nurket!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...