Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på litt over to har hatt feber siden fredag og en lite vakker hoste. Ikke høg feber, men litt over 38 stort sett hele tiden. Hosten kommer litt sjeldnere i dag, men høres like ille ut. Hva tror dere? Går d over av seg selv, eller på tide med en legesjekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fastlege anbefaler at vi kommer hvis feberen varer over tre dager...så jeg ville dratt!

Skrevet

Men gjelder d når feberen er så lav også?....

Skrevet

Du kan jo ta en tlf, så får legen vurdere om han vil se på gutten eller ikke. Hvordan er allmenntilstanden hans da?

Skrevet

er jo aldri slik at du faktisk får snakke med legen, så får bare beskjed om å komme uansett her...:P

allmenntilstanden er okey syns jeg...litt mer sutrete en vanlig kanskje...

Skrevet

jenta vår hadde hatt litt feber 2 dager, så forsvant den og fikk nesten 40 i feber, så dagen etter ringte jeg legevakta da (fredag kveld..) og da spurte de om hun hadde hovne mandler eller lymfeknuter elrno slikt (som kan tyde på halsbetennelse), og om hun var i fin form ellers.. Siden hun var ganske så oppegående i forma, fikk vi beskjed om å se d an for det hørtes ut som ett virus som bare måtte gå sin gang... Lørdag ble hun skikklig forkjølet og søndag oppdaget jeg at hun hadde fått helt ut ene jekselen bak nede og på andre siden var halve kommet ut.. Om det var det som gjorde det eller feberen som hjalp til eller hva aner jeg ikke da.. men har alle tenner kommet ut..? jenta vår er 2 og 1/2 år... Nå er hun "bare" forkjøla.. Men ta en tlf til legen eller hs å spør hva de tror hvis du er usikker! :) God bedring til den lille!

Skrevet

Hmm....d var et godt poeng, d må jeg jammen meg sjekke når han våkner:)

Tusen takk, og god bedring til din også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...