Babyboy Høygravid Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ang.symfysemål...Sist jeg var ho jordmor var i uke 28 å da var målet 28 cm.. Var hos jordmor igjen idag..uke 32 å da var målet 34 cm... Syns det var litt mye jeg da...
julisol Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det var litt mye. Mitt var 33cm i fullgått uke 35. Men babyen vokser jo litt i rykk og napp. Kan jevne seg ut, eller det kan hende du har mye fostervann. Det trenger ikke bety noe. Og legen eller jordmora hadde reagert hvis det var grunn til bekymring.
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 disse målene har jeg spekulert myyye over jeg også.. ett mål var en gog del over kurven, mens det neste gang var langt under. ingen som sa noe om det før jeg kom på sykehuset og de så disse målene der. ble sendt til ul for å måle babyn med en gang for di syntes dette så rart ut. men babyen var akkurat like stor som den skal være:) noen måler feil, og noen ganger ligger barnet helt forskjellig fra forrige gang. til meg hadde barnet ligget på tvers når målet var lavt, og helt rett opp og ned når målet var høyt. så ikke tenk så mye på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå