Gå til innhold

Skinntøffler, varmt nok om vinteren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

titter etter et par til ungene nå. mangen fine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinntøfler...mener du til bruk når et lite barn sitter i vogna, eller brukes som tøfler inne?

Hvis inne bruk, synes jeg dessverre ofte at sålekaliteten på mange skinntøflerer dårlig. Gjerne bare helt flate uten noen form for støtte.

Skrevet

tenkte på til inne.. ikke tenkt på det jeg.. hva bruker dine barn?

Skrevet

Mine har brukt tiny zone sine skinn tøfler, ingen støtte i dem, men det er jo anbefalt av leger og fysioterapauter at barn helst skal gå barnbeint for å trene beina. Tiny zone sine har vært mer en varme nok til mine unger ihvertfall

Skrevet

Hei igjen,

Har en gutt på 4 år, da han var liten brukte han (om vinteren)ullsokker med antiskli under. Ellers brukte han ikke sko inne før han begynte i barnehagen. Da var han 1 år og 4 måneder, og sandaler kjøpte jeg da. Han har alltid vært varm av seg og tøfler er for varmt.

Har ei tulle på 9 måneder, som er aktiv..skal opp å stå. Benytter nå tynne sokker med antiskli. Hun skal begynne i barnehagen i november, blir nok sandaler på henne også.

Er det gulvkaldt ville jeg valgt ullsokk og en god sandal.

Barn er forskjellige og vi er forskjellige, finnes mange gode løsninger, heldigvis. :-)

Skrevet

vi bruker sånne skinntøfler inne og i vogna! jeg leste at man kunne legge et par tynne ullsåler i bunnen på de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...