Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2007 Jaaaa - ris i kabel (har litt hjelp av en kollega - som ikke vet han hjelper meg
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Ser mye rart på butikkene rundt omkring, i hvertfall blant dem som driver med daglig varer... Trekker inn en liten kommablunder også jeg. Hadde en liten "nærbutikk" i Oslo som ville reklamere med billige varer. Det kom bare litt uheldig ut ... "alltid rimelig fersk frukt og grønt" sto det å lese over døra!
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, morsom tråd:) Kata strofe (en liten sang til katten)
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 hehe.. tenkte mer på slike oppkonstruerte jeg men faktiske tilfeller er jo også morsomme da "Vår lektyre" stod det å lese i vinduet på en bokhandel i Karl Johan.. skulle tru de kunne sine saker men dengang ei
ana baroma Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Var en baker (av våre nye landsmenn) som reklamerte med "ferske mårra brød"...
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 det kan jeg få hver dag - gratis hehe - moro "Jævla billige bananer" er jo et annet reklametrisk fra våre nye landsmenn bra bra - spriter opp språket
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Vi klipper, striper og farger! Ta skrittet idag!!! Detta sto det på en frisørsalong på Levanger! Var noen som gikk inn på tull for å høre om hvor mye de tok for en intimbarbering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå