Gå til innhold

Et lite tips ang. badeland og foreldre og barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Foreldre og Barn i dag, der lå det en verdikupong på inngangsbillett på div. badeland for 1 voksen og 1 barn.

 

Kan jo faktisk lønne seg å kjøpe bladet og bruke kupongen om man skal i badeland i sommer! og så får man jo et kjekt blad i tillegg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye koster Foreldre og Barn? En 50-lapp ca?

Da skal jeg jammen meg kjøpe 2 blader denne måneden, så får hele familien en rimelig tur i Pirbadet.

Det koster vanligvis 400,- for oss (2barn og 2 voksne) å komme inn, så her er det penger å spare.

 

Sto det noen begrensninger når den kunne brukes o.l.?

Skrevet

Jeg har en billett noen kan få. Bor ikke i nærhetene av noen av badelandene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...