Blue Lady Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Fikk Foreldre og Barn i dag, der lå det en verdikupong på inngangsbillett på div. badeland for 1 voksen og 1 barn. Kan jo faktisk lønne seg å kjøpe bladet og bruke kupongen om man skal i badeland i sommer! og så får man jo et kjekt blad i tillegg )
Blue Lady Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 her står alle badelandene det gjelder for, skulle vært med i hovedinnlegget.... http://www.badelandene.no/
Katja Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hvor mye koster Foreldre og Barn? En 50-lapp ca? Da skal jeg jammen meg kjøpe 2 blader denne måneden, så får hele familien en rimelig tur i Pirbadet. Det koster vanligvis 400,- for oss (2barn og 2 voksne) å komme inn, så her er det penger å spare. Sto det noen begrensninger når den kunne brukes o.l.?
Temmelig hemmelig Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har en billett noen kan få. Bor ikke i nærhetene av noen av badelandene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå