torilsf Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Vi skal kjøpe ny vogn til tulla når hun begynner å sitte. Vil da ha en vogn som varer ut vogntiden. Har sett på TFK-vognene, og synes de ser fine ut. Imidlertid ønsker jeg meg egentlig en vogn som er vendbar ved hjelp av håndtaket på vogna, og den eneste vognen jeg vet om som man kan gjøre det på er Teutonia-vognene. Disse synes jeg desverre at er litt små, med tanke på at vi kanskje skal bruke vogna til tulla blir 3-4 år. Er det andre vogner som man enkelt kan vende, og er det i tilfelle noen av disse som anbefales? Tusen takk for eventuelle innspill:-)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Emmaljunga edge duo=) Super god vogn,med stor bag.Integrert myggnett også. Eneste er at den kan bli noe tung som sportsvogn. Men emmaljunga har mange sportsmodeller,vet ikke om de har sånn. Men sjekk ut emmaljunga.se
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Bugaboo og Simo har også vendbare håndtak!
vårspiren Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Både Simo duo og kombi kan man få vendbart håndtak til. Og på Emmaljunga Cerox, Sport Combi og Edge duo. Brio kombi, duo og happy kan fåes med vendbart håndtak. Sikkert enda flere vogner også, men det var disse jeg kom på i farta :-)
Castho Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Teutonia mistreal og Carena freeride har vendbart håndtak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå