Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Var på do på en pub i Oslo.. samtidig med meg gikk det inn en dame.. på mellom 40 og 50.. jeg satte meg ned og startet mitt fornødende da jeg plutselig fikk sprut oppover benet mitt fra doen ved siden av - hvorpå jeg kvekker til "Hva i helvete er det du driver med?" -oops jeg så ikke at lokket var på Hu tissa meg oppover leggen.. heldigvis hadde jeg skjørt og sandaler så jeg lett fikk vasket legg og sko - men hallo damer som skal stå og tisse (sitte på huk) er de teiteste jeg vet om.. det er de som griser ned jentedoer.. makan æsj!!!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Fytti... ja. Nei fy..uff ja ÆSJ! Er sikkert mange som gjør det på rare måter! Tenk å sitte feil vei,med fjeset mot veggen? Eller rett vei med beina i kors på en stol e.l? Mange syke ting man kan gjøre!
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 EWWW! Har hendt at jeg har oppdaget i siste liten at dolokket var på, men har aldri faktisk tisset på lokket ute! Håper hun var skikkelig flau da hun kom ut!
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 jeg gikk før hun kom ut - og ja det er visst mulig - uuuuuuuuuuuuuuuæææææææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå