*MeA* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Føler at jeg ikke klarer å få ned noe særlig med mat. Blir stapp mett med en gang, men jeg vet jo at jeg må spise. Regner med at det skyldes at barnet tar stor plass nå, men hvordan skal dette gå hvis jeg går tida ut? Er det flere som føler seg stapp mette og ikke klarer å spise noe særlig?
Cloudberry Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ja følte det sånn veldig lenge. Nesten helt til uke 39.. Maten sto i halsen. Ikke så veldig behagelig.
pussycatdoll Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er sulten og spiser, men følger meg stappmett hele tiden. Dvs magen oppfører seg og føles som om jeg er stappmett, samtidig som jeg føler meg sulten....
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har det også sånn. Føler meg stappmett men jeg er sulten og jeg veit jeg må spise. Prøver å spise mat som smaker litt og som jeg syntes er veldig godt. Det hjelper veldig
Mone snart3barnsmor Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 jeg å hadde sånn en tid..... det hjalp å stå oppreist å spise, kanskje å lene seg litt framover over ryggen på en stole ller noe... bare for å få fiksa litt plass... hehehhe... lov å prøve....
ennaH Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg sliter skikkelig kveldstid med at jeg kjenner meg fullstendig stinn. Spurte legen min, og hun anbefalte Gaviscon, et middel mot halsbrann og sure oppstøt som selges på apotek. Det fungerer utmerket mot den stinne følelsen også!
Lille Trille 2015 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Samme her....magen rumler og jeg prøver å spise, men klarer bare å spise litt og så er jeg mett/stappet. I tillegg har jeg plutselig fått kvalmen tilbake og sterk halsbrann, som gjør at jeg ikke klarer å spise så mye... Er 32+0 Har aldri spist så lite som jeg har gjort under svangerskapet, selv om jeg spiser. så mye jeg klarer/til jeg blir mett. Føler at det bare er magen og babyen som vokser, mens selve "meg" har gått ned i vekt. Det kan jo være positivt når jeg skal prøve å finne formen min igjen da etter fødsel, men har jo lyst å spise litt mer nå da.... Magen min er forresten steinhard utenpå, uten at jeg har fått noen strekkmerker enda iallfal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå