Gå til innhold

herlighet i natt altså:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

holdt lille gutt det gående. Første gang jeg har våknet av at han har sparket... hehe...

Våknet kvart på fire og han var helt propell:) Slik holdt han på med jevne mellom rom til kl 0830 og jeg sto opp. Da ble han plutseli mer roligere, hehe...

Ellers så hadde han en veldig aktiv dag/kveld i går..

er i uke 28, og regner med at dette er vanlig? Syns sparkene begynner å bli skikkelig harde, mange er rett og slett vonde. Men for all del er kjempe glad for all sparkingen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, en aktiv liten krabat det der;)

Jeg er også i uke 28 nå, og synes bare sparkene blir hardere og hardere. Lille jenta er flink til og la meg vite at hun er der hvertfall;)

Skrevet

ja er veldig glad for at han er aktiv altså, og flott å høre at det er vanlig:=) hehe...

Skrevet

he he he bare vent til disse søte sparkene forandrer seg til hele bevegelser. da skal jeg love dere at dere våkner om natta da:):) når du merker at hele ungen snur seg og forandrer stilling!!! det er egentlig litt kult for plutselig ser du den søte lille rumpa som stikker ut på den ene siden din og sånn. er så søtt

Skrevet

åhhh:=) jeg gleder meg;)

Skrevet

du har ikke lenge igjen da Siljemor:) Er formen fin? Begynner du å bli "lei" eller??

jeg for min del merker allerede nå at det begynner å bli litt tyngre jah:) *phu*

Skrevet

he jo da er ganske klar for å få ut denne lille klumpen min ja. formen er for så vidt grei bortsett fra veldig mye vonde kynnere nå på slutten men det er jo egentlig bare bra for da modnes i alle fall ting. i går måtte jeg faktisk ha hjelp med å ta på meg buksa for jeg klarte ikke å bøye meg:):):) sko og soker har jeg gitt opp og få på meg selv for lenge siden. he he godt samboeren er tålmodig med meg. det er veldig tungt om dagen men det får så være for hver dag som går nå så er jeg litt nærmere og få se lille gutten min. regner med du gleder deg og er like spent som meg?? bestemt navn enda eller?

Skrevet

Huff navn ja... For å sid et slik så har jeg og sambo VELDIG ulik smak på gutte navn... Men vi blir vel enig etterhvert, er jo nødt til det:=) hehe..

Så på profilen din at dere skal kalla ehna Mathias, kjempe flott navn forresten:)

Ja jeg er kjempe spent, og sambo er helt oppi alt dette med meg og magen osv.. hehe. Han liker også at det er mye aktivitet i magen, men tror også han syns det er litt sånn skummelt på en måte.. :) Han er også veldig redd for at noe skal skje med oss, hehe... Må nesten le litt av han (i smug da selvsagt;) for han er veldig påpasselig med at vi har det bra:)

Ja det er virkelig ikke lang tid igjen, må bare nyte den siste tiden med magen :) Jeg tror iallefall for min del at det blir litt rart på en måte etter fødselen, at den ikke er der lenger..

Ja kynnere er visstnok et bra tegn;)

Skrevet

ja mathias var det gutte navnet vi falt for begge to. vi gjorde det så enkelt at vi gikk igjennom navne boka en gang hver og skrev ned de navna vi likte. så bytta vi lister og strøyk ut de vi ikke likte o.l og kom da fram til mathias. sambo er veldig glad i å kose med magen. men jer om dagen tror jeg lille gutt fikk nok for sambo lå og prata til han og lå med øret helt inntil og hørte på hjertet hans og da fikk han seg en på trynet gitt.. da ville han ha fred:):) tror nok jeg av gammel vane kommer til å gå og stryke meg på magen i lang tid etter at lille gutt er ute. blir nok rart og ikke kjene liv lenger. he he disse gutta våre er jo så søte da. sambo er helt på tuppa han hver gang jeg ringer han på jobben. tlf hans rekker ikke å ringe en gang før han har tatt den og lurer på om det er noe på gang. dem passer godt på oss:):):) dem skal ha masse skryt for å holde ut med oss hormon bomber nå!!

Skrevet

Ja det er sant altså:) Er sikkert ikke like lett for gutta, hehe... Viktig å sette pris på det de gjør absloutt;)

Ser deg sikkert en del her på BIm fremover(?), men kan iallefall nå si masse lykke til med fødselen og sånn:) Du får holde oss oppdatert hvordan det går, så skal iallefall jeg følge med:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...