Lille Filur Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Kunne tenkt meg anbefaling av mat som er god:o)
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 har oppskrift på kreolsk kylling...skal se om jeg finner den senere og skrive inn, men det kommer til å ta litt tid, så håper ikke du skal ha den idag!=)
Eli M Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 På denne linken finner du mye godt! http://www.experienceneworleans.com/recipes.html
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Kok en stor kylling på forhånd 1 stor løk 2 røde og 1 grønn paprika 3 fedd hvitløk Ha i 1 boks hakket tomat og fyll HALVE boksen med vann 1 ss timian Pizzakrydder Cayennepepper Salt event løkpulver og persille KOK I 45 MIN Kok risen ved siden av og bland i ris og kylling i biter når resten er ferdig kokt!=) VOILA!
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 nope, KOKE... Men hvis du vil kan du sikkert steke den! Har aldri prøvd det jeg da, men er sikkert kjempegodt det også...kan sikkert kjøpe ferdig grilla kylling? Bare kutte den i biter å ha i...aldri prøvd, men verdt et forsøk!
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 værsågod! Lykke til!=) Har bare vært med å lage den med svigermor jeg da:) Egentlig litt for svak for min del, så jeg har hatt i litt chillipepper jeg da...*kremt* (ELSKER sterk mat)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå