Gå til innhold

YES nå er jeg kommet hit:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe=)

Litt rart å forlate 2 trim, men syns det er herlig at tiden går:) Jeg har da termin 27 septmeber, men mulig lille gutt kommer før pga KS. (men håper selvsagt jeg slipper det da)...

Da er det bare 12 uker igjen da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo.. så etter deg tidligere i morges, eg mente å huske at vi har samme termin dato ja... 27.september... med alle de kynnene jeg har så håper eg han vil komme littegranne før :D he he..

herlig å starte på 3.tri og da.. føltes som at vi har kommet langt :D

Skrevet

velkommen hit!!!! de 12 ukene kommer til å gå kjempe fort:):)

Skrevet

tusen takk jenter:=)

Så artig at vi termin samme dag da;);)

Skrevet

hei hei,velkommen hit ja,hehe.kom i dag jeg også,termin samme dag vi:)

Skrevet

JUHU=)

Ja er kjempe artig det da:=) =) =)

Skrevet

Da er jeg også kommet meg hit! Termin 27. her også!

Ser ut som det er fire da :-)

Skrevet

hihi... da blir det virkelig et race her da jenter... minus om LOVE 3 sniker seg foran oss med KS (som vi selvsagt ikke håper på da) .... blir spennende å se kem som først når målstreken!!!

hva med en introduksjon av 27.september damene?

jeg er 23 år fra bergen, utdannet sosionom (minus en eksamen jeg utsetter til neste år) bor sammen med sambo som er 25 år. 1.barn for oss begge :D

Skrevet

Blir spennende dette! :)

Er 26 år (80 mod.) Bor i Trondheim, opprinnelig nordtrønder.., utdannet innen historie, religion og musikk.. Jobber i barnehage.

Gift.., og første barn for oss begge.

Skrevet

hehe. *ler høyt* skal prøve å ikke snike:) Tenkte også at det blir spennende å se hvem som kommer føst over målstreken:) hihi... Håper inderlig jeg slipper ks da, for det vil jeg faktisk ikke... men men..

Jeg er 20 år og er forlovet med sambo på 24 år. Vi bor i nordland, og driver å utdanner meg til spesialpedagog. Har veldig stor interesse for musikk og har også tatt noen fag innenfor dette:)

Ellers jobber jeg i klesbutikk ved siden av studiene, siden studiene er desentralisert. (det er såå kjekt=)

Og ja: det er første barnet for oss begge. Spørs hvis dere lurer på no:) står også litt inne på profilen...

Skrevet

kan jeg spørre hvorfor du muligens får planlagt KS? behøver ikke svare... :D

Skrevet

åh:) det går bare fint. Har en sykdom som gjør at de ikke vet hvordan min kropp vil reagere ved en fødsel. Som de sier på sykehuset så er det dessverre slik at veldig mange med samme sykdom ender med haste ks. Og det vil jeg iallefall IKKE. Men skal inn til en spesialist (nevrolog) om noen uker til vurdering..

Så får se hva de sier da:=)

Skrevet

oki ...det er godt de kan ta avgjørelsen på forhånd da slik at du forhåpentligvis vil slippe hasteks... blir jo spennende å se hva utfallet blir.. uansett så er det prinsen som blir medaljen for det som skulle skje :D :D :D

Skrevet

Ja det er slik jeg også tenker uansett utfall:) Lille gutt er det viktigste...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...