Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er så stolt av 3 åringen min, han sluttet med dagbleie for ikke så lenge siden - og har nesten ikke hatt uhell i det hele tatt. Og nå har han klart å slytte om natten også. Helt tørr hver morgen. Ssynes han er kjempe flink jeg :-)
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Oj!! Så flink!!! *Klappe for Martin* Får han noe spesielt siden han har vært så flink og stor gutt nå da?=) Nattbleien tror jeg vi må vente flere år på, for den er jammen full om morgenen...=P
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Han fikk Elias fiskestang etter å ha sluttet med dagbleien. Nattbleie slutt har vi ikke markert, siden den kom rett etter dagbleie slutt :-)
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ojj! Så gøy!! Var den stanga bra?? Tenkte å kjøpe den selv...=) Når er det du venter nr 2 da??=)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Virker veldig solid og fin. kjøpte den med åpen snelle - litt lettere å reparere om noe floker seg. har ikke prøvd den live enda da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå