Princen min Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Jeg har gått 7 dager over tiden,men har skikkelige menssmerter,vondt i korsryggen,og skikkelig ulagelig,smertene forsvinner avogtil,men kommer fort tilbake. Hva kan dette være????
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 er i samme stilling for å si de på den måten=) testet deg? eg fikk negativ test dagen etter eg sko hatt mensen men eg gir meg ikke før tanten viser seg. eg er svimmel, uggen i magen, eter aldri for er ikke sulten så startet på vitaminer, trøtt å sliten å av og til så sier magen den er sulten ut på dagen. lykke til
Princen min Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Nei har ikke gjort d enda,er så redd for negativt svar.. Ja jeg er også gørr sliten.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 eg er ikke redd for noe negativ svar men blir knall gla om eg får positivt svar=) men de er rart for eg føler alle har smerter i brystene men mine e jo berre der, merke di ikke. pleier å ha vondt i di når eg får mensen men nå merke eg ingenting. hehe hva me deg?
Princen min Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bruker å merke d i brystene 14 dager før mens,men gjorde ikke d nå,men når jeg hadde gått ett par dager over tiden kjenner e d,da er di som e skulle hatt mensen.
Princen min Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Men tegna er sikkert forskjellige fra person til person.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 eg har aldri vert gravid før eg=( en cyscte som stoppet meg. så håpe eg er heldig nå. men får se.
Princen min Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 Nei ikke jeg heller,men ønsker meg så innnnnnnderlig en liten babys:-),men er redd for å håpe,også bli skuffa...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 håper på en liten eg og nå=) kjøpt test i dag. skal teste i måren tidlig trur eg=) om eg klare å holde meg=)
Princen min Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tok test i går,og den var positiv,og var hos legen i dag,så er så glaaaaaaaaaaaaaad... Håper d klaffer for deg også..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 håper eg og virkeli... skal se ka eg får til=) hihi
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 eg fikk foresten negativ test i dag. men eg gir ikke opp før mensen kommer=)
Lillegull og spiren Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 gratulerer såååå masse:) så heldig du er:)
Princen min Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juli 2007 Nei ikke gi opp.. Har du prøvd å gå på slimløsende hostesaft ca 5 dager før eggløsning? Prøv d :-)--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå