Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har du fått sms:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppelure! Tittei! Har lagra deg under "topphemmelig" på tlf,hi-hi!

Sitter å rister på hodet av profilen min på blink,må skrive ny,den er jo urgammel! Men det tar sånn tid,og jeg er lat!!!!!!

Gjør på du da? Fått sovet og spist litt,håper jeg! :-)

Skrevet

Tihiiii... toppseekret agent:-) gliiis... hehehehehe...Jeg har ikke noe på blink jeg, og nå tør jeg hvertfall ikke... er såvidt jeg vil ha facebook nå.. Men du er ikke lat, det er bare kjedelig å skrive ned på nytt:-)))

Jeg sitter i morgenkåpe... har hatt to runder med diare på morran, rett og slett bare vann. Så jeg har sovet godt, men ikke fått i meg noe mat enda..

Skrevet

Aaa,Secret agent,nemlig!

Blink er jo mindre skummelt enn facebook da,siden du ikke har navnet ditt ute der! Har ikke facebook,for vil ikke at gamle,dølle folk fra fortida skal kunne lete meg opp igjen,he-he!

Diarè er alltid stas! Bah:-( Drikk en kopp med kokt vann,tilsatt salt,sukker og litt sitron,det binder magen! Funker faktisk,og smaker ikke så galt som man skulle tro! (funker best uten mat i magen)

Skrevet

jeg har diare av nervene bare... så jeg tok en sobril.. tihi.. men skal få noe i magen som binder snart:-) tihi... jeg gleder mg til alt er over, jeg..

Skrevet

Huff ja,da kan du roe rett ned! Da skal jeg få lurt deg med på en liten bytur,nemlig:-) Jeg har by-forbud fra meg selv for tida,for ender alltid opp i horribel form de to påfølgende dagene etter en "shopperunde" (finner aldri noe jeg liker,så blir ikke mye shopping,men..)

Håper du slipper flere ubehageligheter nå fremover,du har fått din dose og vel så det nå!

Skrevet

tihi.... jeg elsker å sitte på aker brygge og se på folka jeg:-) hehehehehe behøver ikke si så mye mer tror jeg:-) glis

Skrevet

Er jo aldri nede der,jeg,litt kjipt å sitte der alene å myse på folk,liksom! Vi får ta med solbriller å smugkikke på alle som går forbi,det er gøy! :-) Har lagt merke til at jeg kikker mer på jenter enn gutter,gudene vet hvorfor,men! Gutter er litt kjedelige,særlig når man er gift!

Skrevet

hahahahahahaha.... jeg ser på alt som kan krype å gå... og nå i turist sesongen, så er det jo sååå masse artige hatter og briller:-) glis...og ikke mindt rumpetasker... hehehehehehehehehehe

Skrevet

Øy,ikke gjør narr av rumpetasker! Gikk med en sånn i åresvis,var liksom en del av pakka med å være gym-dame,he-he! Senere ble det himla praktisk når jeg skulle ut på tur med bikkja. Ha i nøkler,mobil,penger,poser,hundegodis,menneskegodis m.m (har slutta nå da!)

Liker best å se på plastikkdamene jeg da,de med sugefiskmunn og rosa hello kitty-stæsj,til tross for en alder på 30+++! (ikke noe galt i det altså,men det morer meg litt likevel!)

Skrevet

Gliiiis... hehehehehe.... vi er såååå like... utenom rumpetaske. Det har jeg ikke brukt:-) hehhehehe

Skrevet

Hi-hi,vi MÅ møtes snart! Forresten,sjekk pm om litt,skal sende deg en link til litt underholdning,ha-ha!

Skrevet

eh.. tro du meg... barbie er vel første ord... og jeg har ikke noe annet å si enn...pjuuuuukk...

Skrevet

Hahaha,hu er jo fantastisk! *fnis* *rister på hodet*

Skrevet

Tihihihihihihi..... nå skal sambo ha pc her:-(((( snakkes senere snuppisl..

Skrevet

Ble han hypp på barbia eller,haha!?

Kos deg,vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...