Gå til innhold

Litt intimt spm, men meeeget engstelig:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og sambo hadde sex i natt kjente jeg ikke noe spesielt god følelse fordi jeg hadde vondt helt innerst hvor han traff. Plutselig "stakk" han den langt inn og jeg fikk så vondt at jeg ville spy:(

Hva kommer det av?

Etter alt dette ventet vi en halvtime og da var alt kjeeempe godt:) Ingen smerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det er normalt jeg.. kommer nok av hvordan bebbis ligger kanskje.. men er du veldig bekymret syns jeg du skal sjekke med helsepersonell av noe slag

 

:)

Skrevet

Er ikke gravid nei, bare prøver:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...