Kiwi med maispire Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Da jeg og sambo hadde sex i natt kjente jeg ikke noe spesielt god følelse fordi jeg hadde vondt helt innerst hvor han traff. Plutselig "stakk" han den langt inn og jeg fikk så vondt at jeg ville spy:( Hva kommer det av? Etter alt dette ventet vi en halvtime og da var alt kjeeempe godt:) Ingen smerter.
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Trur det er normalt jeg.. kommer nok av hvordan bebbis ligger kanskje.. men er du veldig bekymret syns jeg du skal sjekke med helsepersonell av noe slag
Kiwi med maispire Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Er ikke gravid nei, bare prøver:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå