Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Når det gjelder husarbeid! Nå har jeg sittet i to timer og TENKT på at jeg skal gjøre husarbeid. Blir absolutt ikke ryddig og reint av det. og samvittigheten blir dårligere og dårligere.
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 heheheheheheeheeee...akkurat samme her....=P Har tenkt at nå måå jeg, men neeeida, får ikke rævva ut av sofaen...=P Jeg tenker at jeg får ta det når mannen kommer hjem...=D
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hehehe! jeg har tenkt tanken siden i går kveld jeg! men eneste jeg har fått gjort er å sette på ei vaskemaskin, og henge opp klærna når de var ferdig vasket...hehe... har funnet frem litt klær som jeg skal pakke ned å ha med på tur da... men har planer om å vaske gulvet både på stua og kjøkkenet og støvsuge i gangen hvertfall i dag... .... ... hehe... Trenger ett spark i ræva tror jeg!! Jenta mi er på besøk med tanta si i molde, så nå snakker jeg akkurat med de på msn... (ser jenta på webcam å får litt voice clips da.. ) Spark i ræva mottas med takk
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg sparker deg hvis du sparker meg!=) Å Pjokkemamman...=)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 *sparke Lena!=) ut av sofaen og kaster vaskebøtta etter henne*
En blå å en rød:) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 *ler* Kom meg på kjøkkenet for å hente den oppskriften på kreolsk kylling da, men nå er jeg tilbake, men skal straks logge av!=) *Sparker Mamman til Kaisa og Simon (flotte navn forresten!!)* VIL IKKE SE DEG HER INNE FØR DU HAR VASKA ALT!!! Da skal vi se skryteinnlegg av hvor flink du har vært!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå