SuperGlad Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 en hadde visst vært i Munchen å skulle ankomme Oslo 10 tiden. Siden det er kaos på Gardemoen kunne ikke de garantere at de kunne sende bagasjen før eventuelt i morgen.... Jeg som skal på treff i dag, å han INGEN klær! Hadde jo med meg alle gravidklær på feire. Har heller ikke sminke eller hårbørste....... Dusjet i går å håret tørket fritt så jeg så ut som ei hulder :-) Gud så godt det blir å få bagasjen igjen.... engang.....
It's all about me Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Når bagasjen er borte eller forsinket som nå har du et vist beløp å kjøpe ting for som flyselskapet refunderer. Er ikke masse, men nok til en liten nødstart. Ring og hør om hvor mye det er.
SuperGlad Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 det er vel bare når man er på ferie er det ikke? Har jo kommet heim å normalt så skulle jeg jo ha klær her, men med stor mage så er det jo ingenting som passer....
It's all about me Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hos meg gjaldt det da jeg kom hjem også. Men dette var i 92 da......
Gemini77 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Gjelder kun på feriestedet, og ikke ved hjemkost på reiseforsikringen. Men kan jo hende du kan få noe av flyselskapet som har rotet det bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå