Gå til innhold

Fy flate - det bare BØTTER ned ute!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det gjør ikke noe, for jeg er inne i siste jobbuka før ferien. Og på lørdag reiser jeg/ vi i 14 dager til Kreta!!!!!!!!!!!! Tjoho!!

Men, jeg synes synd på de som har ferie nå og tilbringer den på Østlandet, snakk om bortkasta feriedager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he....her har vi det motsatte problemet. Mange som må spare på vannet fordi vi ikke har hatt nok regn!

Du får ha en fin ferie da! Kos dere i sola og slapp av:-)

Skrevet

Her bøtter det ned å...

sitter inne med Gutten min som får lov att se på disney channel nu,han kjeder seg sån, eftersom søstra hans har gåt til nabojenta før att leke,

Og han vil ikke gå ut heller, sier att det regnar før mye og vil vare inne..hehe

hade det ikke regnat så mye som det gjør hade vi varit ute en stund, men det fristar ikke så mye nu, gikk ut med søppla og hade regnjakke på meg, men blev bløtt rinner ner fra håret in i jakken,,,hehe....

syns sommaren kan komme nu.....

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

digg med regn da.. kan jeg kle på jenta mi litt mer med god samvittighet:)

Skrevet

ja kommer ikke sommeren til østlandet nå snart så avgår jeg! VIL ha sommer NÅÅÅÅÅ :( :( hadde det bare yret litt så kunne vi jo hvertfall vært litt ute, men himmelen har bare åpnet seg å det fosser jo ned her :( deppa ja.... Blir det ikke bedre i juli så drar jeg på trassferie til syden med snuppa i august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...