Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Yep..dette sa en gammel dame her jeg bor. Ikke til meg,men til noen andre for mange mange år siden. Hun var en heks i alle barns øyne,skummel..gikk med sykkelen sin og 10 bæreposer hele tiden. Alkoholisert,sur gammel og EKSTREMT bitter dame med langt grått bølgete hår. Så ut som sinnataggen selv i fjeset. Hun hadde tittet i ei barnevogn.. "For faen... han er så stygg at dere sku putta`n inni og pult`n ommat!" TENK Å SI NOE SLIKT! Ler så jeg dauer snart..stakkars foreldre. Gudskjelov visste alle her hvordan hun var. Da jeg var liten hadde vi Elle butikk, der dro hun sparken inn på vinteren og skrek ut sp alle hørte det "Fløtt di eller så kjører jeg beina ta di!"
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 He he he. Er av barn og fulle folk man får høre sannheten!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 ja..kanskje ungen rett og slett var stygg? hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahhaha mange stygge bebisser men morra dems ser det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå