evigoptimist Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Vil absolutt anbefale dere Hejlsminde Badehotell hvis dere har planer om en Danmarkstur med ungene=) Det er flotte romslige leiligheter med dvd spiller og alt utstyr man trenger, et rolig og sjarmerende sted, lange barnevennlige strender, flere lekeplasser + et lite badeland til fri benyttelse for hotellets gjester. Vi har akkurat kommet tilbake og har hatt badelandet alene de fleste dagene... Et oversiktlig og greit badeland, med vanndybde på 1 meter. Det er fire bassenger, en 25 m lang sklie + to mindre sklier, sopp, hule og stråler - alt et badeland skal inneholde=) Hejlsminde ligger sydøst i Danmark, med Lillebælt rett utenfor døren. Vi brukte ca-3.5 timer fra Hirtshals, 45 min til Legoland, 45 min til Tyskland, 10 min til Kolding (stor, koselig shoppingby), 10 min til Haderslev (litt mindre, men også koslig shopping og kulturell by). Vi bestilte oppholdet direkte fra hotellet og betalte 5500 kr for leilighet til 6 personer for syv døgn. (Prisene varierer avhengig av sesongen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå