Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Dette hadde mamma. Ei sur gammel kjerring som kommanderte og var LITE imøtekommende. Jeg og min bror er født med 1 års mellomrom på samme sykehus..og hun fikk samme jordmora begge gangene. Et mareritt visstnok. Lurer på hva jeg hadde sagt om jeg hadde fått et slikt hespetre, hun hadde kjørt albuen nedi magen hennes, dytta og skriki,hun hadde skreket mer enn mamma..med skaut på hodet, gammelt hespetre som virkelig var OND. Yup..nå kommer jeg til å få svangerkskaps mareritter igjen Hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 hehe et sånnt hespetre av ei jordmor hadde jeg med førstemann. Jeg har slitt med endel angst i dette svangerskapet pga dette.. men nå begynner jeg endelig å glede meg.. vært i flere møter med sykehuset og snakket med overlegen han fikk lese fødselsopplevelsen min. Fikk brev i forrige uke fra overlegen med en kjempe fin beklagelse og plan over hvordan vi skal gå frem denne gangen. Jeg er også garantert å ikke treffe denne jordmora igjen.
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Da lillebroren min ble født (13 mnd etter meg...) hadde mamma en sånn know-it-all jordmor. Etter noen timer på fødestuen sier mamma at nå kommer babyen. Jordmor bare ler og vil ikke sjekke åpning eller noe. JM er på vei ut døren når mamma skriker ut, "Nå kommer barnet enten du vil eller ikke!" Kanskje ikke like skrekkhistorier som deres, men likefullt en ubehagelig for mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå