Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Skal kjøpe nytt kamera nå i sommer, men er så usikker på hva som er et bra kjøp. Har dere noen tips kanskje? Er usikker på om det blir kompaktkamera eller om det blir speilrefleks så jeg tar i mot alle tips med stor takk
It's all about me Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Elsker mitt Canon Eos 400D. Er super bra kamera som det er veldig gøy å leke seg med.
* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 kunne ikke vært foruten mitt kamera, et cannon digital ixus 750
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar!! Tar gjerne i mot flere tips!!
~Snublefot~ Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hvis du vil ha kompakt, ville jeg gått for Canon Ixus 950 is, det er siste nytt i Ixus-serien. Med bildestabilisator og ansiktsgjenkjenning og en rekke andre finesser. Som du sikkert aner, skal jeg ha meg et sånt:-) Det har 8 og noe megapixler, og bildene kan da forstørres en del før det blir pixellert/uklart. Vi har også et Canon Eos 20D, speilrefleks, og er superfornøyd med det. Litt stort å dra med seg noen ganger, så er kjekt å ha begge deler, men bildekvaliteten er suveren! Du har også utallige muligheter med en speilrefleks, innstillinger som du ikke får på et kompaktkamera. Nå har akkurat den modellen vi har gått ut av produksjon, men jeg tror Eos 400D også er veldig bra. Har hørt mye godt om den modellen. Det du må spørre deg selv om, er vel om du kommer til å bruke kameraet så avansert at du må ha et speilrefleks, og om du gidder å drasse på det. Kompakt er jo lettere å ta med i lomma, da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå