Gå til innhold

HJELP litt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg ringt føden, di sier ring jordmor som jeg går til fast fordi hun kjenner meg bedre, men hun er jo ikke på jobb før i morgen.....så må bare spørre her inne da, vet dere ikke er faglært men kan jo være noen med samme greia...?? har så sykt vondt fra navlen å ned liksom, hele området der liksom å samme i ryggen(nedreområde).. skjønner.... klarer ikke snu meg i senga ikke strekke meg noe sæli heller, det beste er å bare stå bøyd framover sånn at magen henger i hengekøye.. skjønner?? off vanskelig å forklare.... kan ikke være rier heller, for det varer i flere timer før det roer seg litt å så bynner det igjen... å stakkar prinsessa der inne sparker masse når det holder på. er så redd for at hun skal bli stressa det er jo ikke bra om de blir stressa??... jeg er 37+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff det høres veldig vondt ut.. men jeg får nok ikke hjulpet deg på en annen måten enn å be deg ringe fastlegen din kanskje. har nok sikkert litt mulighet til å hjelpe deg. be om en haste time. håper det ordner seg. masse lykke til. sender deg trøste klemmer jeg

Skrevet

he he ser foresten at vi er nesten like langt på vei, like gamle og opprinnelig fra nesten samme sted.

Skrevet

ja så sannelig... ehhehe.. hvem er du da tro.. skal til jordmor nå klokka halv tre... ringte henne på mobilen jeg.... er tanta til ei venninne av meg så følte det ikke gjorde noe fordi om hun ikke er på jobb.. hehe jaja.. hun sa det var greit så...

Skrevet

så bra at du fikk komme alikevel. det var veldig snilt gjort av JM.. lykke til i alle fall. sender deg en PM med etternavnet mitt. kanskje det sier deg noe

Skrevet

synes det er litt irriternde med føden sådan. hver gang jeg ringer(skjedd 2-3ganger hele svangerskapet) sier de bare ring lege eller jordmor. kan liksom ikke prøve å svare engang. sistgang ringte jeg og fikk time hos legevakten, og da jeg kom dit fikk jeg beskjed om at etter uke 28 skulle vist føden være obligatorisk til å ta deg i mot uten at man er innom lege osv.. så de sendte meg rett til føden. vi ringte dit og sa hva legen sa, og fikk "javel, kan jo ikke si noe mot legen når han sier sånn"

men er ytterst bra du skal til jordmor nå da.. lykke til. håper det bare er strekksmerter:)

Skrevet

Kjære deg...det var sånn jeg hadde det i heeeele går! Har født 3 ganger før, så jeg vet også at det ikke var kynnere eller rier, for det kom med en gang jeg forandret stilling...det gjorde så vondt til tider at jeg bare lå over kjøkkenbenken, og orket ikke svare ungene når de spurte en gang...synes d nesten var verre en rier jeg...følte at alt som het muskler rundt navleområdet ble dratt hit og dit..når jeg tok på navlen stakk det noe inn i hampen! Roet seg ned når jeg la mg ned på sofaen, noe jeg ikke fikk gjort før på kvelden, siden jeg hadde de tre andre rundt meg...har spurt lege en gang, men han hadde ingen svar på hvorfor, bare at man skulle legge seg og ringe sykehus hvis det ikke ga seg. Det er nok ikke noe farlig, men litt skremmende alikevel...babyen var ordentlig urolig i går, i dag er det mere stille, siden jeg bare ligger å hviler :) Har termin den 27....

Skrevet

Fint om du skriver hvordan d gikk hos jordmor, og om hun vet hva årsaken kan være.......lurer veldig jeg og...

Skrevet

hvordan gikk det hos jordmor? er litt nysjerrige eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...