Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #26 Skrevet 3. juli 2007 Så han likte det altså? Morsomt. Den Oreo kaka er min spesialitet, så send meg mailadressa di, så skal jeg sende den til deg. Og den er skikkelig god!! =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #27 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har termin 17 januar, men den blir nok flyttet ja.. Jeg har selv regnet meg frem til at det kansje kan være den 17 januar, men legen mente jeg var en uke lengre, i allefall. Så blir spennende å se når jeg kommer til UL.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #28 Skrevet 3. juli 2007 Føder sikkert veeldig likt vi =) mailen er: [email protected] *aaah, gleder meg* Skal sende deg et kakestykke i posten, så kan du smake om jeg klarte det Sengetøet ja, guuud som han elsket det =) Sov som en sånn liten baby idag tidlig i den fosterstillingen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #29 Skrevet 3. juli 2007 Tjihi.. Så søtt. Tenker dere blir søte oppi der sammen med en liten baby. Jeg elsker den kaken, har laget maaaaange sånne, og alle bllir imponert. hehe.. men den er da ikke så vanskelig som den ser ut. Hva er termindatoen din igjen da? Glemmer så fort jeg altså..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #30 Skrevet 3. juli 2007 Dette er bare noe jeg har regna ut selv, mens termin: 9 januar, UL termin 3 februar ;p Åååååå..... gleder meg til å bake !=) Men du vet det hvite som er i kaken, hva er det for noe?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #31 Skrevet 3. juli 2007 Får du sendt mailen før kl. 15.30 ??? Fordi jeg har bare jobb mail
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #32 Skrevet 3. juli 2007 Da er jeg her igjen.. Bare en time igjen!!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) Litt lyst hjem ja.. hehe..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 3. juli 2007 time igjen jeg å =) Så er det kake baking Awweee Lyst å dra på UL jeg ;p hehe!! er så søtt å se babyen sparke
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #34 Skrevet 3. juli 2007 Jeg tror faktisk jeg kjenner den fra tid til annen... Kjenner sånn småprikking dirring inni magen.. hehe...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #35 Skrevet 3. juli 2007 Det kan være at babyen stryker seg over leppene eller noe !=) Da skal d visst komme sånn følelse Hehe!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #36 Skrevet 3. juli 2007 Var noen som skrev her at det kjentes ut som leamus, og det er akkurat det det gjør.. Og en dame jeg snakket med i går spurte om jeg hadde kjent den, og da sa jeg, nei, det er nok litt tidlig enda.. Men da spurte hun om jeg ikke hadde kjent noe prikking, så jeg svarte at jo, litt, men vet ikke om det er luft eller om det er babyen, så da sa hun at det er nok babyen. Tenkte ikke mere på det før jeg leste det innlegget om leamus her.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #37 Skrevet 3. juli 2007 Gleder meg helt villt til fødselen jeg altså... Ingen klarer og skremme meg med litt vondter å sånn
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #38 Skrevet 3. juli 2007 Nei, det er jo klart man skal gle seg, og vi er jo laget or å tåle en fødsel uten smertestillende da. tror det blir fantastisk jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå