Athina' Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Det gikk fint! Jeg kunne puste ut når han sa at hjertet slo, ble 10 kilo lettere :-) Aktiv baby som snurra rundt med tommelen i munnen. Å så søtt det var :-) Størrelsen var ca 6,5 cm, men den lå litt krummet så det var ikke eksakt måling. Mener jeg er 13+4 men det får vi se på den ordinære UL'en. MEN legen kunne ikke forklare blødningene, med annet en at morkaken dekker mormunnen, men dette visste jeg fra før. Ikke at den var så lav som det, men jeg vet jo også at det ikke er noe farlig for den trekker jo seg normalt opp. Men han mente ikke at det kunne være livmortappen eller hematom - så jeg får bare leve med dem så han uten noe mer forklaring enn det. Han ga meg heller ingen restriksjoner, så jeg kunne visst gjøre alt jeg ville, og å ha sex når jeg ville. Veeeel det kommer ikke til og skje for da kommer jeg til å blø igjen, og jeg vil ikke provosere noe. Så jeg kommer til å ta det med ro som jeg har gjort til nå. Rygg og lyskeplagene mente han bare kom av at ligamentene strekkes. Jeg har jo kjent det før, er jo ikke første barnet mitt, men ikke som nå hmmm. Vel det som er hovedsaken for meg er at barnet har det bra, så får jeg ha de plagene jeg har :-) Oi holdt nesten på å glenne: Han sjekket nakkefold og det var ingen forstørrelse PHU!!! Så for nå så er alt bra med babyen - mens mor har det så som så - men jeg kan i allefall glede meg mer og puste bedre :-) Er det noe dere lurer på eller jeg har glemt å skrive om, så bare spør i vei :-) *klemmer alle og er lykkelig*
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Så fint å lese at alt ser veldig bra ut! Jeg har hørt at svangerskap er veldig forskjellige og jeg ville ikke bekymret meg over at dette ikke er likt det forrige du har hatt. Det er visst helt vanlig! Kos deg med svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå