kyss kokken Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ville bare informere om at kokken og junior er hjemme i god behold. Mini kom til verden fredag morgen, og veide nesten akkurat 3,6 kg. Alle legene var enige om at han var et usedvanelig vakkert barn, og han var våken og klar for verden nesten før han var ute :-) Vi hadde planlagt 1-2 dager til på hotellet, men i går kveld ble vi utålmodige begge to, så da fikk vi reise hjem, siden begge er i god form. :-) Nå ligger han her i senga vår og pludrer og leker med puppen, så nå skal mamma lokke laptop'en straks og hvile litt hun også. hilsen nybakte
ragna Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 kokke-mamma! gratulerer så mye med pjokke-kokken godt å høre at alt gikk bra. venter på skikkelig fødselshistorie sove mens du kan..........;P *klemklem*
M by M Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer med bebis! Er godt å høre at noen av oss kranglere reproduserer ;-) Kose dere masse :-)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Masse gratulerer;-) Jeg sa jo at det ble enten 27 eller 30... Så 29. var ikke dårlig spør du meg!!! Jeg er synsk ja:) Kos dere masse med den lille gutten;-)
Sjefsmegga Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer så mye :-) Nyt barselstida :-) Klem
kyss kokken Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, er heldigvis ikke veldig mye å fortelle. Det hele gikk forbausende smertefritt og rolig. Jeg hadde den hyggeligste anestesi-legen jeg noen gang har møtt (ikke at jeg har møtt SÅ mange:-) og han beroliget meg masse, så jeg fikk ikke helt panikk som jeg var redd jeg skulle. Gubben klarte ikke å dy seg, og reiste seg opp når de drev å tok han ut av meg, og det angret han på etterpå. :-) Han hadde visst fått streng beskjed om å sette seg rimelig fort :-) Ellers var jeg veldig overrasket over hvor frisk og fin han var med en gang, og hvor fornøyd han virket. vi prøver å sove samtidig, men mamma klarer ikke å la være å bli liggende og se på det rolige vesenet når han sover :-) klemmer på Ps. det var siklerotta som gjettet på datoene, ikke deg, så da ber jeg om unnskyldning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå