Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 og innenfor de indre kjønnsleppene renner det melkelignende veske hele tiden... er hvitt som melk og samme konsistens.. men når jeg skulle se fargen på fingeren så var det gjennomsiktig.. ikke hvitt som det ser ut til når jeg ser det i speilet. Er dette tynntflytende utflod?? Hørt flere har hatt det. Er uke 37.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har også hatt økt/mye utflod siste ukene (er i uke 41 nå). Men det er samtidig litt "gele-aktig". Og det renner ikke hele tiden, det kommer i "porsjoner"...! Du er sikker på du ikke lekker fostervann?? (det lurte min jordmor på da jeg fortalte om min økte utflod, men da jeg sa det var geleaktig trodde hun det bare var utflod)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg har også den gele utfloden.. men den er helt anderledes.. skal på kontroll snart så får høre med jordmor da.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Ifølge legen min så var visst økt utflod (enda mer enn tidl. i sv.skapet) et mulig tegn på at fødselen var i anmarsj ... så du kan jo håpe på at det skjer noe snart!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 hehe der kom nicket ja... hehe... ikke vant til å bruke anonymknappen jeg gitt.. jada gjør jo ikke noe i grunn da;) satser på at det er utflod,men at prinsen forblir der inne 1 mnd til:) kjøpe inn masse flere bind.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 dere som har sett nedi der med speil: har fargen på "kjøttet" endret seg? Blitt mørkere liksom?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Ja er mye mer blodfyldt liksom.. og opphovnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå