Gå til innhold

Hva gjorde HAN da testen var positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi..nå har vi snakket om pappa og mamma gaver. Hva gjorde han da testen var positiv??

Hos meg: Førstegang..ingenting spesielt som jeg husker.

Andre gangen.. en baby blomst i liten potte ;D DA ble jeg rørt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gang trodde han jeg kødda selv om vi hadde prøvd i 3 mnd :-)

Andre gangen da det ikke var planlagt lo han bare! Han var meget stolt over sin egen sædkvalitet :-)

Skrevet

Haha ja! Her og..jeg har begynt å kalle han gammel..har prøvd noen mnd nå ;p første han sa var "Der ser du,det ER liv i de!" ... (mumlet)" gammel du liksom.. trollene mine er i topp form"

Skrevet

Jeg hadde jo holdt det for meg selv i nesten to ukers tid .. så tenkte jeg på hvordan jeg skulle overaske han...

Laget et kort der det står.. Gratulere når 5 blir 6 og så limet jeg inn graviditetstesten og laget en stor pil så han skulle ikke gå glipp av det.. Medmasse babyting osv. Så sier gud så flott kort.. Det er til Merethe ikke sant (søsteren hans)? Jeg må jo bare se på han så sier jeg.. hvor mange barn har de? De blir jo 7 sier han.. ja det blir de men hvem er dette til da?... Doming- det er til deg-til oss...;D

Han var helt stom... det går ikke ann.. hehe... Jeg tok han ordentlig på senga..

Skrevet

ha ha ha jeg vekka han klokka halv 7 en lørdags morgen av at jeg kom løpende ut av badet samtidig som jeg hyl grein. var liv redd for hva han ville si når jeg sa at jeg var gravid. vi hadde jo planlagt dette sånn delvis så han var jo klar over at det kom til og skje snart. satte meg på senge kanten og tårene bare spruta.. når han spurte hva det var og jeg sa at jeg var gravid spurte han meg hvorfor jeg i alle dager satt der og gråt. om jeg ikke var glad?? jo var jo det men var redd han ikke var glad. he he så kommer gull kornet fra gubben. husk at klokka ikke var mer enn halv 7 på en fri dag.. "jeg er kjempe glad jeg vennen.. vi skal jo på fest i kveld og da har jeg jo sjåfør!!!!!" han var altså ikke helt våken enda for etter at han hadde sagt det sovna han igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...