Marianne og Kristoffer:) Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Mulig dette er ett dumt spørsmål, men er det greit å bade på offentlige bad når man er gravid? F.eks østfoldbadet
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Eg var hos Legen idag. eg sporte om det å bade i boble bad, men fikk beskjed om at det ikke var lurt. kunne bade i priv bad, men hun anbefalte ikke å bade i offentlig bad de to siste mnd.
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 var det bare de 2 siste månedene? jeg er i uke 18.
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 det er eg ikke sikker på. kansje hun sa det for eg har ca 2 mnd igjen? hmm. se om andre kan svare deg bedre.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Bad i vei sa jordmora til meg, og jeg har 6 uker igjen. Men unngå varme boblebad, det er der man kan få infeksjoner. I vanlige store basseng med klor er det ikke skadelig å bade. Jeg bada i sånt basseng senest i dag tidlig jeg, og er ikke engstelig for at noe galt skal skje. Kos dere i vannet, det er jo kjempegod trim for oss gravide da!!!
bell3, fikk gutt Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Vi har jo trim med jordmor i basseng, så jeg tviler på at det er farlig. Fikk beskjed om å ikke bade i vann over 40 grader, for da kunne barnet bli overopphetet. Jeg har bada i alle tre graviditetene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå