Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei.... Prøver å hjelpe min mor med et lite problem.... Hun har ADSL med IP telefoni gjennom Tele 2. Hun har også alarm. Først fikk hun beskjed om å si opp vanlig analoge telefonabb. fordi dette var unyttig når hun hadde IP telefoni. Så fikk hun beskjed om at jo, hun måtte jo ha det alikevel fordi det ble både billigere og bedre enn å ha bare IP telefon + en GSM sender til alarmen siden hun når hun sa opp analogabb. ville måtte betale kr. 60,- ekstra i mnd for ADSL...... Nå har jeg snakket med en hos Tele2 som sier at hun kan få et analogabb. med linje til kr 99,- pr mnd, med et fratrekk på kr. 49,- (slik at hun bare må betale kr 50,-) mens jeg på nettet leser at abb.pris på kr. 99,- er forutsatt at man har et ADSL abb. hos Tele2.....????hmmmm....??? Jeg forstår snart ingenting.... virker som de ikke er helt sikre selv helller..... Noen som her som har ADSL fra feks Tele2 og samtidig har alarm........ Hva betaler dere i mnd for dette med analoglinje eller event med gsm sender....? (Jeg vet ikke for vi har ikke telefonlinje... vi har fiberoptisk bredbånd med telefon og alarm med gsm sender som vi ikke betaler noe ekstra abb for.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå