Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei er det noen som har vært i syden med baby på 4 mnd og det var 30+ grader...hvordan gikk det?? skal til rodhos i slutten av august og er litt bekymret for varmen....vil gjerne høre erfaringer
Slostril Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vi kom hjem fra Tyrkia på søndag. Lillegutt er 6 mnd og det var ikke under 35 grader noen av de 14 dagene vi var der. Jeg var også litt skeptisk til hvordan han skulle takle varmen, men det gikk over all forventning. Han sov nesten hele dagen, og koste seg masse i bassenget. Det jeg vil råde deg til er å ha med et tynt laken e.l. til å ha over vogna når han sover på dagtid. Håndklær blir gjerne for tjukt og tett. Ellers hadde jeg med babysafe feederen som var genial med melon i! Han fikk dekket væskebehovet og koooste seg med den på solsenga under parasollen. Jeg hadde også med mariekjeks han fikk leke med/tygge på når han skulle underholdes. Kjøpte en badering med tak (ja det finnes faktisk!) så han kunne sitte i selv mens vi gikk rundt i bassenget med han. Det gikk kjempefint, og som sagt så sov han mye. Var våken max 1,5 timer av gangen, og sov gjerne 2 timer flere ganger for dagen. Bare sørg for å ha en trille som kan legges helt ned i ryggen. Jeg hadde med Carena Easy. Supert! God tur!
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar.kan jeg spørre hva babysafe feeder er?? har jeg aldri hørt om---
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 ok fant ut hva det er.. flere med erfaringer?????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå