YumYum2 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 jeg får en vinterbaby. hva må man kjøpe inn av klær og utstyr da som man ikke trenger te sommerbarn f. eks?? vet man må ha voksi pose og ullbodyer=P
line_n & sara Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 jeg får i november, så jeg tenker litt på saken, jeg og! har kjøpt inn kjørepose, og så strikket bestemoren min masse da hun levde til storesøsteren min, så jeg arver noen drakter fra henne (greit med varme ullplagg) har også en kusine som strikker til meg, en sånn "posedrakt" så du burde kansje få noen til å strikke litt til deg, hvis du ikke er en kløpper i strikking, selv da! sånne drakter er greie å ha!(sånt er jkempedyrt å kjøpe) ellers så kjøper jeg inn bodyer m lange armer og strømpebukser! (det blir jo bedre utvalg i butikkene på høsten)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 ullundertøy er jo alltid greit å ha når du skal ha vinter barn, bomullsbodyene er ikke alltid varme nok:)
oktober2007 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Finner MANGE fine strikkeoppskrifter på www.garnstudio.com... Enten du strikker selv, eller skal få andre til å strikke for deg. Har lært meg å strikke bukser og sokker, så jeg skal strikke noen av de. I tillegg vil jeg anbefale deg å ta en titt på www.gullull.no - de ullproduktene de selger der er helt SUPRE! Har nettopp kjøpt det babyteppet, og en ull-lue (er ull som er så fin at den ikke klør). Litt dyrt, men absolutt verdt pengene
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Heisann, har ei jente som vart fødd i november. Eg fekk ein super voksi pose, ikkje av den typen som skal knytes, men men glidelås. Den er berre heilt super. Nedi den brukte ho, ullbody/strømpebukse, og ein heimestrikka "ytterdress" i ull. Det var svært praktisk når me skulle inn og ut av bil, ull er så tøyeleg og godt i bilstolen. Eg syntes det var vanskeleg å finna gode huer, syntes dei fleste ullhuene var litt tynne. Brukte mykje strikka ull-tepper den første vinteren, både i vogna, i bilen, i senga og i vogga. Brukte ikkje sko, berre ull-sokkar. Eg er nok litt glad i ull, men det er eit fantastisk mareriale, mjukt og godt. Når det gjerd ull-strømpebukser, er det ein del modellar som ikkje er særleg gode. Eg likte best Janus sine, dei har eit "bråt" nede slik at dei heng på plass, passformen er også god. Ein del modellar er alt for store. Hugs ulltrøye til deg sjølv og, så du ikkje vert forkjøla!! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå