Gå til innhold

500 kr for leie av underskjørt?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette i overkant mye?

Har kjøpt kjole for 11000 kr, og må da i tillegg betale 500 kr for leie av underskjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hörtes mye ut.. Jeg betalte 150 kr for å leie underskjörtet mitt..

Skrevet

Sjekk hva det koster å kjøpe, jeg fant ut at om jeg la på 250,- fikk jeg kjøpt det samme. Koster 850,- det jeg skal ha, og siden jeg har kjøpt kjolen klan det jo være greit å ha underskjørtet også, kan jo hende jeg klarer å selge alt etter bruk.

Skrevet

tror jeg betalte 250 for leie av underskjørt.

Skrevet

Jeg kjøpte og betalte 700 for mitt

Skrevet

Jeg synes det er veldig dyrt med tanke på hvor mye du allerede har betalt for kjolen. Ser på å kjøpe underskjørt selv og de koster 700-900 å kjøpe, da burde det være mye billigere å leie.

Skrevet

jeg prøvde kjole på ski,hun sa at jeg kunne få låne gratis,men vanligvis kostet det 500kr.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...