Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Er ikke dette i overkant mye? Har kjøpt kjole for 11000 kr, og må da i tillegg betale 500 kr for leie av underskjørt?
jente,jente, ? Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det hörtes mye ut.. Jeg betalte 150 kr for å leie underskjörtet mitt..
Joikaboll@ Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Sjekk hva det koster å kjøpe, jeg fant ut at om jeg la på 250,- fikk jeg kjøpt det samme. Koster 850,- det jeg skal ha, og siden jeg har kjøpt kjolen klan det jo være greit å ha underskjørtet også, kan jo hende jeg klarer å selge alt etter bruk.
Maritbrud Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det er veldig dyrt med tanke på hvor mye du allerede har betalt for kjolen. Ser på å kjøpe underskjørt selv og de koster 700-900 å kjøpe, da burde det være mye billigere å leie.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 jeg prøvde kjole på ski,hun sa at jeg kunne få låne gratis,men vanligvis kostet det 500kr.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå