Expat Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 JEG KJEDER MEG IHJEL! Noe goey hos dere? Jeg sitter paa en lab borte fra mann og barn... Kroensjer data dagen lang... Gjeesp... Og ingen matoser aa prate med!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 vel er her innimellom...hehe memo er dib løs...og treffes kun på msn jeg har nedtelling til de late deger i NL hihi
Expat Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Ja, gleder meg til kaffen den 15!... Hils memo fra meg da!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 heilo! jeg er her jeg også! alex har tatt mandlene, og det gikk veldig bra! så om minien din må expat så er det ingen grunn til å gru seg så mye som jeg gjorde... holdt på å besvime på klinikken.. hahaha snakk om høne mor:)
Expat Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Har vaert hos halselegen, vi slipper inntil videre! Saa det er jo bra... Fint at det gikk greit da!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 jeg knasker på gullerøtter...ennå slanking på meg sukk...mÅ ha bort 2 kg...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå