*Sjokomelk* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 kjenner at jeg kvir meg litt jeg...er det noe jeg må vere forbedt på etter på ?har kjøpt inn paracet ..
selfangerkjerringa Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 det er mulig dere ikke merker noenting Minimais fikk litt kortere lunte et par dager. Ble fortere trøtt, litt ekstra sulten osv.
mam <3 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 D går nok helt fint. =) Jeg skal å ta vaksine nr 3 om 1 time. Gruer meg, for min baby ble veldig dårlig etter vaksine nr 2, men ikke etter nr 1. Du må være obs på at han kan få veldig ømme lår. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå