Gå til innhold

ATHINA.......

babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent hvordan det gikk etter ul i dag????

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk fint! Jeg kunne puste ut når han sa at hjertet slo, ble 10 kilo lettere :-) Aktiv baby som snurra rundt med tommelen i munn. Å så søtt det var :-) størrelsen var ca 6,5 cm, men den lå litt krummet så det var ikke eksakt måling.

MEN legen kunne ikke forklare blødningene, med annet en at morkaken dekker mormunnen, men dette visste jeg fra før. Ikke at den var så lav som det, men jeg vet jo også at det ikke er noe farlig for den trekker jo seg normalt opp. Men han mente ikke at det kunne være livmortappen eller hematom - så jeg får bare leve med dem så han.

Han ga meg heller ingen restriksjoner, så jeg kunne visst gjøre alt jeg ville å ha sex når jeg ville. Veeeel det kommer ikke til og skje for da kommer jeg til å blø igjen, og jeg vil ikke provosere noen. Så jeg kommer til å ta det med ro som jeg har gjort til nå.

Rygg og lyskeplagene mente han bare kom av at ligamentene strekkes. Jeg har jo kjent det før, er jo ikke første barnet mitt, men ikke som nå hmmm.

Vel det som er hovedsaken for meg er at barnet har det bra, så får jeg ha de plagene jeg har :-)

Oi holdt nesten på å glenne: Han sjekket nakkefold og det var ingen forstørrelse PHU!!!

Så for nå så er alt bra med babyen - mens mor har det så som så - men jeg kan i allefall glede meg mer og puste bedre :-)

*klemmer tilbake*

Skrevet

inne fra 3 trim å leser litt...fikk vondt av deg når jeg leste i går,men ble kjempe gla i dag når jeg leste resultatet av ul:) du får ha fortsatt lykke til å kose deg gjennom svangerskapet:)

Skrevet

I kveld, for første gang så langt i svangerskapet, smiler jeg og føler meg glad og jeg prøver å ikke tenke på at ting kan fort få meg ned på bakken. Men inntil det skjer, skal jeg fortsette og puste og kose meg med tanken på at babyen har det bra :-)

Takk for omtanken :-)

Skrevet

Kjempebra!!!! ¨Nå kan du puste ut, og tenke på at babyen er sjekket og alt er vel. En veldig deilig følelse ja.

Lykke til videre.

Skrevet

Vet du jeg har smilt i hele kveld, og hatt virkelig bra kveld! Er min første så langt, så blir det nedturer og blødninger igjen så kan jeg tenkte tilbake på i dag :-)

Er virkelig merkelig at man kan sette så stor pris på _en_ kveld, men akkurat i dag orker jeg ikke å fundere på ting og nyter det heller :-)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...