ZamZam Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal rydde feridg, vaske klær, pakke enda flere kartonger, handle vinduer, dør og maling til arbeiderene slika t de kan få begynt. Nei, jeg gleder meg ikke, er trøtt som en dupp fordi barna har vært syke så jeg har ikke fått sovet, men nå er lille fjasen feberfri, mens lillemann hadde litt feber i dag tidlig.. Gi meg en måned til så blir det bra,...
supermummy Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kjeder meg inne i regnet...skal vaske litt klær, rydde, levere vitnemål hos arb.giver slik at jeg får opprykket, og hente nevøen min i barnehagen..
Stjerne37 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 I dag skal jeg vaske leiligheten vår,har ikke giddi på lenge så nå må jeg bare...sukk...kjedlig!!!!!
Blomsterenglene Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal møte søstra til ei venninne som døde for et år siden for første gang i dag.. Har snakket mye sammen på msn og sånt da..
haater husarbeid Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Når nå minien endelig en gang sovner, skal jeg støvsuge her. Og når han våkner, skal vi til byen og gjøre innkjøp til oppussingen her i huset. Skal bruke MASSE penger hihi.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 jeg er inne og rydder og vasker. ser ikke ut til at sommeren skal komme tilbake her så. lei regn nå
På vei igjen <3 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Får besøk av en venninne og sønnen hennes. Bra hun kom meg til unnsetning, ellers hadde jeg klikket her inne i regnet. Skrikende barn som kjeder seg, og ikke en ting å finne på.. Nå er de heldigvis litt stille da. Er lei av å rydde, så det kan jeg heller ikke gjøre...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Nettopp spist litt og lagt junior.. Skal slenge på en maskin med håndkler tenkte jeg.. Klærne ble vasket på søndag.. I ettermiddag kommer min bestevenninne, og vi skal lage bryllups-innbydelse.. =) Gleder meg =) Skulle egentlig fått besøk av mamma og pappa som skulle hjelpe oss med verandaen, men blir ikke no av det med dette været!
mamma >to gull Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Her er det drittvær..Hater regn!!!! Sambo har ferie nå så vi skal plante no blomster, sette inn utemøblene med teakolje og så tenkte jeg lage en iskake Meldt dårlig vær imrg også, arg.., så da tror jeg vi drar til strømstad en tur gitt..Får i hvert fall dagen til å gå..Og forhåpentligvis blir det bra vær fra torsdag av..)) Jeg vil ha SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ღtili35ღ Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal hekle ferdig julegardin kappen, siden det ikke er vær til å være ute.
*Kleopatra Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Vi skal kjede oss og vente på at pappa/samboeren kommer hjem 16.30. *sukk*
trøndermamma Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Sitter på jobben nå, men når jeg kommer hjem skal jeg være ute og får gjort unna en del der. Holder på å lage plen, og vil ha den ferdig fortest mulig. Dessuten skulle jeg ha vasket vindu, malt altanen og gjort ferdig rekkverket rundt den. Så har mer enn nok å gjøre! Sola skinner sånn av og til og det blåser bra, så håper knotten og myggen holder seg unna i kveld!
Hmmmmmm Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 sitte inne og se på regnet...hehehe blir att jeg setter meg og leser en bok eller noe sånt, gutten sitter og ser på disney channel. jenta mi er hos nabojentan og leker. blir en inne dag idag... hade egentligen behøvt rydde og så, men har ingen lust, blir så sløv ner det regnar ute,,,,
Sassy. Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Skal på shopping snart. Og det uten mann og barn :-D Skal nyte det såååååå mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå