Gå til innhold

Lei av dritt været!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me 2!!!!

Blir vel en sommerfull mnd i august!!

Skrevet

Får håpe det ja.

 

Skrevet

Det har jo regnet lenge nå. :( Vil ikke vente helt til August med finværet. :(( Jeg vil ha sol nååå!

Skrevet

Det regner ikke, det bare ØSER ned!!!!

 

Skrevet

rart så fort vi glemmer at det har vært fint vær i evigheter synes jeg. Skjer hver gang det har vært fint vær. Noen dager med regn og folk blir drittlei og vil ha tilbake sola helst med en gang. Jeg vil ha sola jeg og altså, men verden trenger da regn også. Det har nesten ikke regnet her de siste to mnd så dette trenger trær og planter gitt :o) Sola kommer nok til slutt

Skrevet

Jeg for min del synes at det har regnet en god del på den mnd vi har bodd her nede.

Skrevet

Hvor bor dere da? Her har det bare regnet i to dager...

Men likevel lei..

Skikkelig nedtelling til syden ferie nå. Atten dager igjen! Så tre uker med soool :)

Skrevet

Bor i Vestfold.

Har jo hatt en del sol dager, men i det siste har det vært overskyet og regn.

Enkelte ettermiddager/kvelder har vi hatt sol.

 

Sikkert ekstra ille når man flytter fra nord norge å dritt vær omtrent hele sommern.

Jeg forventer meg sikkert mer sommer her nede:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...