Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 me 2!!!! Blir vel en sommerfull mnd i august!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det har jo regnet lenge nå. Vil ikke vente helt til August med finværet. ( Jeg vil ha sol nååå!
ღtili35ღ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Det regner ikke, det bare ØSER ned!!!!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 rart så fort vi glemmer at det har vært fint vær i evigheter synes jeg. Skjer hver gang det har vært fint vær. Noen dager med regn og folk blir drittlei og vil ha tilbake sola helst med en gang. Jeg vil ha sola jeg og altså, men verden trenger da regn også. Det har nesten ikke regnet her de siste to mnd så dette trenger trær og planter gitt ) Sola kommer nok til slutt
ღtili35ღ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg for min del synes at det har regnet en god del på den mnd vi har bodd her nede.
På vei igjen <3 Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Hvor bor dere da? Her har det bare regnet i to dager... Men likevel lei.. Skikkelig nedtelling til syden ferie nå. Atten dager igjen! Så tre uker med soool
ღtili35ღ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 Bor i Vestfold. Har jo hatt en del sol dager, men i det siste har det vært overskyet og regn. Enkelte ettermiddager/kvelder har vi hatt sol. Sikkert ekstra ille når man flytter fra nord norge å dritt vær omtrent hele sommern. Jeg forventer meg sikkert mer sommer her nede:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå