lille-persille Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hvordan gjør man evt. det? Vær så snill å svar meg, det er kjempeviktig!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det er mulig.. De fjerner med laser tror jeg, men du mister nok pigmentene i huden.
4barns mor Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 De fjerner den med laser. Se på linkene: http://avd.rikshospitalet.no/hps/pasientinformasjon/tatovering.asp http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/Tatoveringsfjerning_27.art http://www.hudoghar.no/behandlinger/tatovering.php
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det er en tattovør i Lillestrøm(tror han holder til der enda) som heter Glenn Jordheim,og jeg leste en artikkel i avisen for et par år siden om at han også var begynt med fjerning av tattoveringer,siden mange av kundene kom med gamle,stygge tattoos de ville bli kvitt/tattovere over,og han så et marked i det. Om du bor i nærheten kan du jo kikke innom der og la han se på den du vil ha fjerna... Tenkte gjøre det med den ene av mine,og heller attovere noe annet over.
4barns mor Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Stemmer at Glenn Jordheim fjerner tattoveringer. Studioet hans heter Odins merke.
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Vet du om han enda holder til i Lillestrøm,Jeanette? Tattoverte meg en gang der for mange år siden,måtte dekke over ei litt mislykka tattovering,og han gjorde en kjempebra jobb!
4barns mor Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det gjør han. Men han har ikke lokaler på samme sted som før. Nå holder han til på andre siden av Rema 1000 butikken. Hvis du vet hvor det er?
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Nei,aner ikke! Har ikke vært i Lillestrøm på 10 år,men det er jo ikke store plassen,så jeg finner nok frem! Må nok uansett vente til jeg har født,det er jo enda ei god stund til. Kan jo uansett stikke innom om jeg skulle være på de kanter,regner med jeg bare kan spørre meg frem:-) Skal huske på Rema 1000 som stikkord! Takk,Jeanette! :-)
4barns mor Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Det er like ved LS (kebabsjappa). Som du sier, det er ikke stort i Lillestrøm, så du finner nok fram. ) Det er ikke så langt fra Lillestrøm City, mot Obs på en måte.
lille-persille Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar, damer:) (Tenk at JEG har vært så ung og dum...) Men noen som vet hvordan han i lillestrøm fjerner dem?
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Ha-ha,ung og dum har vi alle vært,og jeg ble bare dummere med åra! starta med en bakpå skuldra som 16-åring,og endte opp med å attovere meg 12 ganger til! (har en svær som jeg brukte noen ganger på,fra halsen og nedover hele armen!) Han bruker nok laser,tror ikke det gjør veldig vondt,men du kjenner sikert bedre til den smerten enn da du tattoverte deg. Vet at rubinlaser ble brukt for noen år siden,mulig de har funnet på noe nytt nå da.
lille-persille Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2007 He he, bra det er flere av oss...er ikke det at den er stor, ikke stygg heller..men det er vel plasseringen først og fremst...på ARMEN!!! Ja ja, den skal bort...bare det, at da jeg satt å leste om alle plastiske operasjoner fant jeg så mye annet jeg også kunne tenkt meg å gjøre:)
VirreVirre Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Men sjekk opp om folka har peiling. Det finnes visst klinikker som bruker feil laser osv. Oslo kosmetiske lasersenter er seriøse (tror jeg da,hehe). Men å fjerne tattoveringer er DYRT, vondt og du trenger flere behandlinger. Pass på at du går på en klinikk hvor du får en fastpris. Slik at du betaler det samme om du trenger 7 eller 15 behandlinger.
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Du får jo muligens merker da,men tror de er blitt flinkere nå da. Du har sikkert sett Angelina Jolies tattovering som hun fjerna,vises ikke så godt,og hun får tydligvis dekka arrene bra til med sminke,det kan jo du også prøve på om du gjør det! Glenn jorheim har sikkert tatt bilder av de han har fjerna,så du kan jo se åssen resultatene blir før du bestemmer deg! Andre operasjoner hadde jeg skippa,du trenger dem helt sikkert ikke:-)
lille-persille Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. juli 2007 Joda, elli-karamelli det er mye jeg skulle ha fikset på...men om man blir noe lykkeligere av det er vel heller tvilsomt, da:) Men takk for svar alle, ikke minst tips om at det skal koste det samme uansett hvor mange behandlinger man trenger... Men begynner å vurdere om jeg skal fjerne den kirurgisk, tror ikke arret blir så stort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå