Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i går på nok en ultralyd, og alt var veldig bra!! Jeg skulle i utgangspunktet ta keisersnitt, men nå er det muligheter for "vanlig" fødsel.. Hun jeg var hos på Riksen skal prate med hjertespesialisten min, hun ville ikke avgjøre det selv.. Ble lettere sjokkskadet, hele meg var stilt inn på keisersnitt, så vet ikke helt hva jeg synes om dette...

Men det er fremdeles lenge til termin da! Skal på ny ultralyd i midten av august, gleder meg til det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du problemer med hjertet? (litt dumt spm, kansje, siden du nevner hjertespesialisten din!)

godt å høre at du får god oppfølging, da! og at alt står bra til med deg og babyn! så er det jo gøy med ekstra ul'er!!

lykke til videre!

Skrevet

:-) Har en liten feil som gjør at hjertet ikke trekker seg sammen og slår som det skal. (Spesielt ved fysisk el. psykisk stress..) Blir fort svimmel.. Men jeg begynte på medisiner for to år siden (da det ble oppdaget) og det har fungert veldig fint etter det :-)

En bivirkning kunne være at babyen kunne bli litt mindre enn normalt, men foreløpig ser det ikke ut til at hun blir det! Hvis ikke termindatoen er feil da, noe jeg har en bitteliten mistanke om..

Tar alle ultralydene jeg får gratis!!! Etterhvert som terminen nærmer seg, blir det oftere, hehe..

Skrevet

En ting eg tenkte med det første ;

Godt du enda har noen måneder til å forberede deg påå eventuelt å føde normalt. Ikke bare en uke eller to.

Hadde en venninne som skulle ta keisersnitt for barnet låg i tverrleie, men da hun kom på sykhuset så hadde barnet snudd seg med hodet ned og var nesten festet og måtte reise hjem og vente på naturlig fødsel.

Kjempe ned tur sa hu....

Alt kommer til å ordne seg på en måte skal du se - når en tar tiden til hjelp så blir en klar for det meste.

Skrevet

Begynner allerede å venne meg til tanken, men jeg er utrolig glad jeg slipper det venninnen din opplevde!!! Jeg rekker tross alt å venne meg til det, men jeg fikk fullstendig sjokk med en gang.. En god unnskyldning for å kjøpe en trøste-is da, hehe..

Men ingenting er bestemt enda,¨må vente til midten av august for å vite sikkert :-)

(Blir nok mange trøste-is før det...)

Skrevet

Men det er godt med is... bare kos deg med så mange du vil.

Eg har klart å holde meg borte fra softisen - er redd for at når eg først begynner med den så må eg ha en hver dag... hehe.

Skrevet

IKKE BEGYNN!!! Jeg klarer ikke å stoppe nå, i går måtte jeg ha to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...