Gå til innhold

Lekkasje/ Ettertiss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, litt rart spørsmål dette, men må sjekke om det er flere som har opplevd dette.

Noen ganger når jeg har vært på do og tisset, og kledd på meg sår det noen sekunder/ opptil ett minutt, så kommer det mere, akkurat som litt ettertiss, hvis noen som vet hva det er :-)

Har prøvd å forlare sambo hva ettertiss er, men det hadde han aldri hørt om.. det er aldri masse som kommer, men litt, noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik jeg også. Tror det er vanlig for mange. Det hjelper å trene bekkenbunnen etter det jeg har hørt. Har startet nå ;-)

Skrevet

Ettertiss var et bra ord!! Ja, har det jeg også. Vi må nok sette igangmed litt knipeøvelser, ja..

Skrevet

Jepp har det jeg åsså men det er ikke vits med knipeøvelser nå... eller det er jo bra å trene de litt... men musklaturen der blir slapp under graviditeten... den strammes etter fødsel men da er det viktig med knipeøvelser som man ikke blir plaget med urinlekkasjer etter fødsel åsså...

Skrevet

Du bør nok trene bekkenbunnen litt ja. Med knipeøvelser eller generell mosjon. Er ikke plaget med det selv, men er nok vanlig siden folk nå for tiden kanskje er i lite aktivitet. De som har sterk bekkenmusklatur før og under svangerskapet kan slippe lekkasjer etter fødsel også:)

 

Ps. Du kan jo prøve å sitte litt på do etter at du har tissa ferdig og enten presse litt om du får ut noen flere dråper, eller slappe helt av og se om det kommer noe mer. Kan jo hende du ikke får tømt blæra helt...

Skrevet

MÅ bare kommentere ordvalget: Ettertiss!!! Strålende!!!! Digger det uttrykket, skal jeg begynne å bruke! Morsomt og kreativt:-)

 

Lykke til m ettertissproblemet, forresten.

Skrevet

Bra ord, men tror d heter resturin..:)

KNIP *KNIP jenter!!! :)

Om ikke for å stramme opp mot lekasjer, så for å glede din kjære!! hehe

Skrevet

Resturin var et kjipt uttrykk, ettertiss er kulere. På 3.trim. driver vi nå og prøver å endre det ekle begrepet "slimproppen" til det søtere og artigere "sproppen". Mye snakk om det der,gitt. (Jeg er forresten 28 uker, så er litt begge steder, hvis noen lurte)

Skrevet

har d jeg oxo, pluss at jg kan sitte å tisse veldig lenge noen ganger, svak stråle lenge om dere skjønner...

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Noen ganger virker det som om det kommer en dråpe eller to etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...