Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Som de fleste andre, opplevde jeg den første store kjærligheten på ungdomsskolen. Jeg var forelsket i 2 år, men det ble aldri noe av. Helt siden han gikk ut av ungdomsskolen har jeg lurt på hvordan han har utviklet seg, for det har nå gått 8 år siden jeg så han sist. Venner møter på han stadig vekk, men aldri meg. Nå har en venninne tatt bilde av han (med meg i tankene, uten at jeg har spurt om det altså) og vil nå dele det med meg. Er det frekt av meg med tanke på at jeg har samboer og barn? er det ok? Lurer bare på hvordan han ser ut. bildet er "visket bort" i hodet mitt.
Plutselig_gravid Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 hihi:o) Jeg synes du er søt jeg. Se på bildet med god samvittighet!
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde kikka på bildet,jeg! Er dødsen nyskjerrig,hadde ikke motstått fristelsen! Er jo bare gøy da,dette er jo mange år siden,betyr jo ingenting nå:-)
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Se på bildet! Det skader hverken deg eller samboer! Det er kjempegøy å se hvordan folk har forandret seg på så lang tid. Min ungdomsskoleforelskelse har "høye viker", to barn og er godt gift. Mye mer fornøyd med min mann
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Bare se og kos deg. Er jo bare artig det. Jeg sitter ofte på Facebook og bare glor på bilder av gamle kjente av alle slag. Artig og se.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 hahaha... han så ut som verdens verste klyse.... blåste det lille høye bildet mitt rett ut av det blå!!
Serial mom Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 hi-hi,der ser du! Nå har du han ute av hodet ditt for evig og alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå