Gå til innhold

Sommerhilsen fra Møre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Vil bare ønske dere en skikkelig knakande god sommer!!

Vi er i Ålesund akkurat nå og koser oss glugg i hjel!!! Luxer oss litt på Scandic, ser på Hurtigruta og båtene, Karosnuppa får oppmerksomhet fra absolutt alle og livet er godt :)

Reiser videre i ettermiddag, men først skal vi innom en eldre dame i familien som ble så glad at hun gråt da vi var der i går. Vi måtte omprioritere litt sånn at vi kan komme innom henne i dag også. Viktig å ta vare på fine damer!

Håper at vi rekker en liten tur på Akvariet også, men vi tar det som det kommer. Det går alltid ei ferge :)

Kos dere masse, alle sammen!!

PS: Velkommen hjem, Klatten og GRATTIS med lita jente i magen, Maud (jeg har ikke rukket å lese alle innleggene, men fikk da med meg litt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det:-)

Så koselig med eldre damen da - viktig å glede noen i hverdagen:-))

Ha en fantastisk flott tur videre og nyt fjells and fjords:-))

Vi sees!

Skrevet

God sommer til deg og dine:))

Skrevet

Det er bra dere kunne glede den gamle damen en dag til. Noen er bare misfornøyde uansett og dem står vi gjerne på pinne for. Desto viktigere å verdsette dem som verdsetter oss.

Vi drar oppover på torsdag. Skal ta det med ro og overnatte på Brimi fjellstugu og kommer derfor til Ålesund på fredag. Klar for en uke med masse familie og en stor fanklubb for minstemann. Jeg er litt skeptisk til en hel uke hos svigermor, men er innstilt på at det skal bli bra.

God sommer videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...